Med fem kameraer kunne man godt optage komplette koncerter, ved at lade kameraerne overlappe hinanden og dermed altid filme med mindst ét kamera.Men det var ikke dét instruktøren Dennis Sanders ville. Han havde lavet et manuskript over hvad, og hvilke sange, der skulle filmes. De fleste steder starter og slutter alle kameraerne også med at optage samtidigt, da kameraoperatørerne har haft kommunikation med instruktøren under optagelserne. Eneste undtagelse er ”Stage kamera”, som er et håndholdt kamera der flytter sig rundt på scenen. Dette kamera filmer når kameramanden lige synes han har et godt motiv. Man har formentlig ikke haft mulighed for trådløs kummunikationsudstyr til det håndholdte kamera.
Så resultatet er at der IKKE er filmet nogle komplette koncerter, som mange fans ellers mener at vide. Men når man så optager, så filmer man til gengæld også med alle fire/fem kameraer samtidigt, hvilket giver en masse forskellige vinkler at vælge imellem under den efterfølgende redigering.
Fra midnatsshowet den 13. august er de fire store Panavision kameraer i salen pakket væk, og man filmer kun med enkelte kameraer under de næste shows. Ingen komplette sange, men kun klip fra fx. balkonen og oppe bag orkestret, som skal bruges i den senere redigering af filmen.